Lhota Zlínský kraj

Fulltextové vyhledávání

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
29
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
30
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
31
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
1
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
2
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
3
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
4
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
5
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
6
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
7
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
8
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
9
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
10
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
11
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
12
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
13
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
14
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
15
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
16
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
17
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
18
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
19
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
20
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
21
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
22
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
23
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
24
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
25
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021
26
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
27
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
28
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
29
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
30
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
31
Omezení úředních hodin na obecním úřadě ve Lhotě
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb(§ 11 zákona č. 227/2000 Sb.) Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: podatelna@lhota-zlin.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat my, a to pro možnost vám odpovědět. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Lhota
Lhota 265,
763 02 Zlín 4

Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

pondělí 7:30 – 17:00
středa 7:30 – 17:00

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)