Lhota Zlínský kraj

Fulltextové vyhledávání

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


Informace o zpracovani osobnich udaju[1].pdf

Žádost o poskytnutí informace.docx

Kontakt na osobu - pronájem obecních prostor a vydávání nádobí: Tel. 739 649 528

Přerušení dodávky elektrické energie

Datum konání: 17. 3. 2021

Z důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy - rekonstrukcí, oprav, údržbových a revizních prací - bude přerušena dodávka elektrické energie:
dne  17.03.2021  od 07:30  do 17.03.2021 15:30hod

Vypnutá oblast: Společnost EG.

Jedná se o domy s č.p.:
Lhota, Lhota 110
Lhota, Lhota 154
Lhota, Lhota 285
Lhota, Lhota 38

eon_oznameni.pdf


Publikováno dnes v 12:19

Upozornění - stání vozidel na komunikaci

Výzva - stání vozidel na komunikaci.pdf


Publikováno včera v 14:59

Usnesení Poslanecké sněmovny ČR o ukončení Nouzového stavu v ČR

Jednání vlády ČR, dne 22. února 2021 a současně informaci o usnesení Poslanecké sněmovny PČR o ukončení Nouzového stavu v ČR.

 Ukončení nouzového stavu nejpozději k 27. únoru 2021, usnesení PS PČR v plném znění v příloze

-       případně dříve v závislosti na schválení pandemického zákona

 Mimořádná opatření ministerstva zdravotnictví

-       Nošení ochranných prostředků dýchacích cest s účinností od 25. února 2021 do odvolání (plné znění opatření)

 

  1. ve všech vnitřních prostorech staveb, mimo bydliště, místo ubytování (např. hotelový pokoj) a na všech ostatních veřejně přístupných místech v zastavěném území obce, kde dochází na stejném místě a ve stejný čas k přítomnosti alespoň 2 osob vzdálených od sebe méně než 2 metry, nejedná-li se výlučně o členy domácnosti – se zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest, kterým je respirátor nebo obdobný prostředek bez výdechového ventilu, včetně filtrační účinnost alespoň 95 % dle příslušných norem (FFP2/KN 95), zdravotnická obličejová maska nebo obdobný prostředek naplňující technické podmínky a požadavky normy ČSN EN 14683+AC, které brání šíření kapének;

 

  1. S výjimkou, kdy je nezbytné, aby žák nebo student při výuce viděl na ústa učitele, je možné, aby učitel použil jako ochranný prostředek dýchacích cest ochranný štít, a to za podmínky, že dodržuje vzdálenost alespoň 2 metry od žáků nebo studentů.

 

  1. ve vnitřních prostorech staveb, které slouží jako prodejna; provozovna služeb; zdravotnické zařízení, ve kterých se poskytuje ambulantní péče; zařízení sociálních služeb (týdenní stacionáře, domovy pro osoby se zdravotním postižením, domovy pro seniory a domovy se zvláštním režimem, zařízení poskytující odlehčovací sociální služby v pobytové formě); mezinárodní letiště a dále v prostředcích veřejné dopravy; na nástupištích; v přístřešku a čekárně veřejné dopravy; v motorových vozidlech, pokud se v něm nenachází pouze osoby z jedné domácnosti – se zakazuje pohyb a pobyt bez ochranných prostředků dýchacích cest, kterým je respirátor nebo obdobný prostředek bez výdechového ventilu, včetně filtrační účinnosti alespoň 95 % dle příslušných norem (FFP2/KN 95) nebo dvě přes sebe přeložené zdravotnické obličejové masky nebo obdobné prostředky naplňující všechny technické podmínky a požadavky normy ČSN EN 14683+AC, které brání šíření kapének;

 

  1. S výjimkou dětí od 2 do 15 let, které i na těchto místech mohou nosit ochranné prostředky uvedené v bodu 1.

 V období od 25. do 28. února 2021 lze na místech uvedených v bodu 1 používat i jiný ochranný prostředek dýchacích cest, který brání šíření kapének;

 Doposud platné výjimky z povinnosti nosit na uvedených místech ochranu dýchacích cest jsou beze změn.

 -       Pravidla nařizování izolace a karantény s účinností od 1. března 2021 do odvolání (plné znění opatření)

 

  1. Izolace se nenařídí osobám, které prodělaly laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19, u kterých uplynula doba izolace podle platného mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví, nejeví žádné příznaky onemocnění a od prvního pozitivního RT-PCR testu na přítomnost viru SARS-CoV-2 nebo POC antigenního testu na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 neuplynulo více než 90 dní.

 

  1. Karanténa se nenařídí osobám, které prodělaly laboratorně potvrzené onemocnění COVID-19 a neuplynulo od něj více než 90 dní, a rovněž osobám, které mají ukončeno očkování, po dvou dávkové vakcíně čtrnáct dní po druhé dávce, po jedno dávkové vakcíně čtrnáct dní po vlastní dávce léku.

 

-       Vydání certifikátu o ukončení očkování (plné znění opatření)


Publikováno 23. 2. 2021 13:42

Vyhlášení Nouzového stavu na dobu 14 dní

mimořádného jednání vlády ČR dne 14. února 2021 je schválení vyhlášení nového Nouzového stavu na dobu 14 dní, tedy do 28. února 2021, současně musela být nově vydána všechna stávající platná krizová opatření. Prakticky nedošlo k výrazným změnám oproti předchozímu stavu. Nově byly provedeny jen dílčí úpravy jednotlivých opatření, změny vypsány níže.

Vydaná krizová opatření s účinností od 15. února 2021

zákazu maloobchodního prodeje a služeb (plné znění opatření)

-       nově platí výjimka ze zákazu poskytování ubytovacích služeb umožňující ubytování osob za účelem toho, aby jim byly poskytnuty zdrav. služby a jejich nezbytnému doprovodu; dále úprava omezení provozu knihoven, kdy se zakazuje jiný výdej než předem objednaných výpůjček a jejich vracení přes výdejní okénko nebo bezkontaktně; při předání je doporučeno používat respirátor bez výdechového ventilu třídy FFP2 nebo KN95;

 omezení volného pohybu osob (plné znění opatření)

-       v rámci omezení volného pohybu osob přes den platí nově výjimka pro cesty za účelem voleb a zasedání orgánů PO, za splnění následujících podmínek účastní-li se jej na jednom místě více než 10 osob, tak každá osoba používá jako ochranný prostředek dýchacích cest zdravotnickou obličejovou masku (chirurgická rouška) nebo respirátor bez výdechového ventilu minimálně FFP2, KN95, N 95, usazené osoby dodržují rozestupy 2m, každý účastník předloží potvrzení o negativním výsledku antigenního testu nebo PCR testu ne starší než 3 dny, zasedání se může účastnit nejvýše 50 osob, nejde-li o zasedání ke splnění zákonem uložených povinností;

 omezení provozu orgánů veřejné moci a správních orgánů (plné znění opatření)

-       opatření v původním znění, zrušeno pouze omezení úřední hodin; nutnost omezení osobního kontaktu, střídání oddělených skupin zaměstnanců, práce na dálku a zajištění chodu jednotlivých útvarů nejnižším možným počtem zaměstnanců trvá;

 omezení provozu škol a školských zařízení (plné znění opatření)

-       v rámci omezení provozu středních škol a konzervatoří je nově umožněno konání komisionálních opravných a komisionálních náhradních zkoušek;

 zajištění nezbytné péče o děti ve věku 3-10 let pro vybrané skupiny zaměstnanců a příslušníků složek IZS (plné znění opatření)

-       za ORP Zlín zajišťuje 16. ZŠ, Okružní, dle opatření hejtmana ZK

 Vydaná krizová opatření beze změn s účinností od 15. února 2021

zákaz návštěv ve zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb (plné znění opatření)

vycházky v zařízeních sociálních služeb (plné znění opatření)

zákaz návštěv ve vazebních věznicích, věznicích a detenčních ústavech (plné znění opatření)

zajištění kritické infrastruktury (plné znění opatření)

úprava provozu krematorií (plné znění opatření)

opatření o pracovně lékařských prohlídkách (plné znění opatření), čestné prohlášení

provoz datových schránek zdarma (plné znění opatření)

možnost urychlení změny zaměstnavatele pro cizince pobývající v ČR (plné znění opatření)

zajištění a organizace vyčlenění prostor s lůžkovou kapacitou pro izolaci osob nakažených koronavirem (plné znění opatření)

opatření o usnadnění výplaty sociálních dávek (plné znění opatření)

zajištění a poskytování státních hmotných rezerv k řešení dopadů pandemie onemocnění COVID-19 po ukončení nouzového stavu a informace o průběhu uvolňování osobních ochranných prostředků, zdravotnických prostředků a dezinfekce a stavu jejich zásob ve státních hmotných rezervách (plné znění opatření)

 

   III.           Mimořádná opatření ministerstva zdravotnictví s účinností od 15. února 2021

mimořádné opatření o antigenním testování v sociálních službách - nově platí do odvolání (plné znění opatření)

ochranné opatření Ministerstva zdravotnictví o podmínkách vstupu do ČR (plné znění opatření), potvrzení o prodělání nemoci covid-19

 Vydaná krizová opatření s účinností od 16. února 2021

zabezpečení a organizaci poskytování sociálních služeb (plné znění opatření)

 


Publikováno 16. 2. 2021 12:56

Povzbuzení

Časopis Povzbuzení si můžete stáhnout zdarma z webových stránek  Ministerstva práce a sociálních věcí - v Souborech ke stažení,

přímý link zde https://seniorivkrajich.mpsv.cz/soubory-ke-stazeni/.

Kromě aktuálního čísla tam naleznete také archiv všech magazínů Povzbuzení, projektový zpravodaj Senioři v krajích, letáky a tiskoviny a hlavně také čerstvé informace, články a pozvánky. 

Povzbuzeni_2021_05.pdf

 


Publikováno 2. 2. 2021 7:56

TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021

Datum konání: 4. 1. 2021 - 25. 1. 2021

TŘÍKRÁLOVÁ SBÍRKA 2021 JINAK:

 

KASIČKA S PŘÍSPĚVKY UMÍSTĚNÁ V KOSTELE BYLA DNE 27. 1. 2021 OTEVŘENA A PRACOVNÍCI CHARITY ZLÍN PŘEVZALI OBNOS VE VÝŠI 18 380Kč.

Děkujeme všem dárcům.

https://www.zlin.charita.cz/trikralova-sbirka-na-zlinsku/

 


Publikováno 6. 1. 2021 17:09

Pracovní příležitost

Nový provozovatel pohostinství ve Lhotě hledá:

číšník/servírka - HPP, 120,-Kč/hod - čistý příjem

brigádník - úklid prostor v pohostinství - 2hod/den, 100,-Kč/hod - čistý příjem

kontaktní telefon: 732 666 025


Publikováno 15. 1. 2021 16:49

Krizové opatření s účinností od 19. 1. 2021

 Úprava krizového opatření o omezení provozu maloobchodního prodeje a služeb s účinností od 19. ledna 2021 (plné znění opatření)

Vypsány pouze změny, tedy konkrétní uvolnění stávajícího opatření.

                             

Zákaz

-       maloobchodního prodeje a prodeje a poskytování služeb v provozovnách, s výjimkou provozoven papírnictví, prodejen dětského oblečení a dětské obuvi, vozidel taxislužby nebo jiné individuální smluvní přepravy osob;

-       kongresy, vzdělávací akce a zkoušky v prezenční formě, s výjimkou

  1. a) profesního vzdělávání příslušníků bezpečnostních sborů České republiky, strážníků obecních policií, příslušníků Hasičského záchranného sboru České republiky a členů jednotek požární ochrany;
  2. b) činností vedoucích k získání zvláštní odborné způsobilosti podle § 11 zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky BOZP v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), a činností vedoucích k překonání podmínek podle § 3 odst. 10 písm. d) vyhlášky č. 87/2000 Sb., kterou se stanoví podmínky požární bezpečnosti při svařování a nahřívání živic v tavných nádobách;
  3. c) dalších vzdělávacích akcí a zkoušek z profesních kvalifikací a jiných zkoušek, jejichž složení je podmínkou stanovenou právními předpisy pro výkon určité činnosti;

Pro všechny povolené akce platí, že je zakázána přítomnost více než 10 osob, v případě veřejné zkoušky pak více než 3 osob z řad veřejnosti.

                       

Omezení

-       provozu v provozovnách se nevztahuje na vozidla taxislužby nebo jiné individuální smluvní přepravy osob (obecně se jedná o 15 m2 na osobu, dezinfekční prostředky pro zákazníky, informování zákazníků, aj. opatření).

   Krizové opatření o pracovně lékařských prohlídkách s účinností od 19. ledna 2021 (plné znění opatření)

Umožňuje využít po dobu nouzového stavu čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti namísto posouzení zdravotní způsobilosti, dále uděluje výjimku pro provádění periodických lékařských prohlídek po dobu trvání nouzového stavu. Prodlužuje platnost již vydaných lékařských posudků a to i na dobu po ukončení nouzového stavu. Více podrobností v textu krizového opatření. Vzor čestného prohlášení.

 

Nově zřízená telefonní linka pro veřejnost ze strany Zlínského kraje. 

 telefonni-linka.jpg


Publikováno 19. 1. 2021 12:33

Sběrné místo

Datum konání: 12. 12. 2020

 

Druhou sobotu v měsíci je od 8. 00 hod do 11.00 hod otevřeno sběrné místo za MŠ Lhota 

(v zimních měsících - prosinec, leden, únor, otevřeno od 8.00 hod do 10.00 hod)

 

na sběrné místo můžete vyvážet: matrace, koberce, staré oblečení, lakované dřevo, dřevotřísky, překližky, vánoční stromky, sanitární keramiku, kompletní elektroodpad, sklo malého formátu, lamináty, jedlé oleje, tvrdé plasty (zahradní nábytek, květináče, bazény,...)

nevyvážet: nebezpečný odpad, linoleum, zbytky barev, stavení suť a odpad, sádrokartony, skelnou vatu

 


Publikováno 10. 1. 2019 11:44

Úhrada poplatků

Úřední hodiny:

 

Úhrada místních poplatků je možná do 30. 4. 2021.Uhradit poplatky můžete na účet obce: 12727661/0100 variabilní symbol: ČÍSLO POPISNÉ. POTÉ SI PŘIJĎTE VYZVEDNOUT NA OÚ LHOTA ZNÁMKU, KTEROU NALEPÍTE NA NÁDOBU.

poplatky: dospělá osoba - 600 Kč

                 díte 0 - 19 let    - 300 Kč

                 stočné/1os.      - 300 Kč

                 osoba nad 80 let - hradí jen stočné - 300 Kč, pokud má psa 200 Kč

                 pes                    - 200 Kč, každý další 300 Kč

         

 


Publikováno 16. 3. 2020 10:14